Medofit

Splošni pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne MEDOFIT so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.



Opredelitev pojmov

 

  • ponudnik je MEDOFIT D.O.O. Čirče 24a, 4000 Kranj

  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini

  • spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

 

Podatki o podjetju

 

  • Matična številka: 6043771000
  • Davčna številka: SI 71752773
  • Davčni zavezanec: DA
  • Registrski organ: Okrožno sodišče Kranj
  • Datum vpisa: 19.10.2011

 

 

Prijava

 

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.medofit.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku, če je rok dobave neznan, je to omenjeno)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  7. način plačila in dostave

  8. časovno veljavnost ponudbe

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Nakup in postopek nakupa

 

Registracija je obvezna. Kupec izbere artikel ga doda v košarico nato gre v košarico (preko gumba pregled košarice) ali pa preko klika na košarico zgoraj na desni strani. Nato lahko še enkrat popravi količino, tako da staro količino pobrišeš in vpišeš novo količino. Izdelek lahko odstrani še s klikom na koš-smetnjak (odstrani izdelek), nato klikne gumb naprej, določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb oddajte naročilo. Po oddanem naročilu kupec prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku, v kolikor dobava ni znana se predhodno kupec in prodajalec dogovorita o dobavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Postopek izbrisa naročila

 

Za izbrani izdelek vnese v polje količino nič in košarica je prazna.

V kolikor stranka naroči blago po telefonu je cena klica odvisna od izbranega operaterja.

 

Posodobitev nakupa

 

Za posodobitev nakupa, kliknite na gumb "Posodobi nakupovalno košarico". Izvede se posodobitev zneska nakupa. Nato lahko nadaljujemo z nakupom ali zaključimo nakup.

 

Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

 

Pravica do odstopa od pogodbe

 

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično v posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje MEDOFIT D.O.O. Čirče 24 a, 4000 Kranj. Tel. št. 040 399 778 ali e-naslov info@medofit.si

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

O svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti info@medofit.si.

 

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

 

Učinki odstopa od pogodbe

 

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPOTP.

Če pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blaga zaradi njegove narave ni mogoče na običajen način vrniti po pošti in je bilo potrošniku dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe: podjetje prevzame blago na lastne stroške.

 

Plačilo

 

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR št.: SI56 0433 1000 1905 098.

 

Dobavni rok

 

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-6 dni od prejema plačila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

 

Dostava

 

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije ali drugo dostavno službo. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije ali pa dogovorite z dostavno službo čas prevzema. 

Za naročila izven Slovenije je potrebno plačilo po predračunu. Poštnina se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 

Poštnina

 

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku. Kupec plača poštnino po veljavnem ceniku podjetja DPD ali ceniku pošte Slovenije

Za naročila izven Slovenije je obvezno plačilo po predračunu. Poštnina se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali pogodbeniku DPD.



Garancija

 

Za blago, ki ga dostavljamo ni garancije. Razen orodja z motornim - pnevmatskim pogonom (točila,..) Kar pa je pri nakupu – dobavi omenjeno.



Reklamacija sklicujoča na stvarne oziroma prikrite napake

 

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@medofti.si, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

 

Izdelek z funkcijsko napako vam podjetje MEDOFIT D.O.O. zamenja, če to ni mogoče, vam vrne denar na vaš TRR.  MEDOFIT D.O.O. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

• če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.

 
V zvezi z izdelkom, ki ima stvarno napako potrošnik lahko uveljavlja sledeče zahtevke.

 

  • da se odpravi napaka na blagu ali  
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

 

 

Veljavnost ponudbe

 

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Varnost

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Komunikacija

 

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

 

Arhiviranje pogodb

 

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je shranjena pri podjetju MEDOFIT D.O.O., Čirče 24 a, 4000 Kranj 

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden

  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati



Pritožbe

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Reševanje sporov

V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni možno rešiti sporazumno z metodo reševanja pritožb, se spor reši pred Okrožnim sodiščem v Ljubljani srg st. 2011/41240.

Spletna trgovina www.medofit.si ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov.